.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدی نژاد ستادانتخاباتي تشكيل نمیدهد

عضو فراكسيون اصولگرايان پس از ديدار با رييس جمهور خبر داد دكتر احمدي نژاد قصد تشكيل ستاد انتخاباتي ندارد و عدم تمايل احمدي نژاد براي ورود به مباحث انتخاباتي و ممنوعيت وزرا به پرداختن به مباحث سياسي، علت تاخير فراكسيون اصولگرايان براي ورود به صحنه انتخابات است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از عصر ایران ، ولي اسماعيلي نماينده گرمي گفت: در ديدار فراكسيون انقلاب اسلامي با احمدي نژاد نيز درباره مباحث انتخاباتي صحبتي نشد چون رييس جمهور علاقه اي به بحث در اين زمينه داشتند و به مباحث مربوط به يارانه ها و لايحه بودجه 88 پرداختيم.

وي با تاكيد بر اينكه فراكسيون اصولگرايان كانديداي بالقوه دارد و نیازي به تلاش براي كسب اجماع نيست، اظهار داشت: علي رغم اينكه احمدي نژاد قائل به تشكيل ستاد براي ساماندهي فعاليت هاي انتخاباتي نیست، اما فراكسيون معتقد است براي ورود به صحنه رقابت انتخاباتي بايد سريع تر برنامه ريزي ها را آغاز كرد.

اسماعیلی با اشاره به دغدغه اصلاح طلبان به خاطر ترس از عدم دستيابي به كانديداي واحد گفت: اصلاح طلبان به خاطر دغدغه هايي كه در اين طيف براي ترس از عدم دستيابي به كانديداي واحد وجود دارد، زودتر از موعد مقرر فعاليت هاي انتخاباتي را آغاز كردند.
وي افزود: مشكلات فراكسيون اصولگرايان براي بررسي استيضاح برخي وزرا و لايحه بودجه باعث شد قبل از عيد فراكسيون نتواند ساز و كار انتخاباتي خاصي را مشخص نمايد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حبیبی 20 اسفند 1387
یکی بیاد جلو یوسف بارانی رو بگیره که همه جا داره شایعه میکنه و میگه من رئیس ستاد انتخاباتی احمدی نژاد تو ساری هستم/

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.